The Damned
Från Lemmy-regissören Wes Orshoski kommer berättelsen om de mest ouppmärksammade pionjärerna inom punken THE DAMNED de första brittiska punkarna på vinyl och de första att korsa Atlanten. Filmen fångar bandet på sitt 35-årsjubileum och den världsturn som följde, och under tre år får vi lära oss allt om bandets komplicerade historia med alla bråk, avhopp och en kamp mot cancer.