The Dare
En sällsynt kväll med familjen får ett brutalt slut när pappa Jay som är arbetsnarkoman vaknar i en råkall källare med tre andra fångar. Samtidigt som deras hämndlystne fångvaktare kör sitt ondskefulla spel utkämpar Jay en bisarr strid för att lösa gåtan om sitt förflutna för att rädda sin familjs framtid.