The Exploding Boy
Alex drömmer om att bli nästa Jim Henson, men hans vardag är allt annat än en lycklig dockteater. Med en dominerande pappa, en förtryckande skolmiljö och fientliga grannar får hans tillvaro en oväntad vändning när en karismatisk ny elev kliver in i hans liv.