The Good Liar
Den fulländade bedragaren Roy Courtnay har siktet inställt på nästa måltavla: den nyblivna änkan och miljonären Betty McLeish. Men det som skulle blivit ett enkelt svindleri utvecklar sig till en katt-och-råtta-lek med högsta möjliga insatser.