The Greasy Strangler
Far-och-son-paret Ronnie och Brayden driver en discorundvandring i Los Angeles industriområden. Samtidigt som Brayden faller för en förförisk kund börjar en rad väldigt udda mord inträffa, och när Ronnie börar stöta på Janet misstänker Brayden att det är Ronnie som är mördaren - The Greasy Strangler. En excentriskt okonventionell debutfilm - lika delar groteskt motbjudande och rysande underhållande.