The Greatest Beer Run Ever
Chickie (Zac Efron) vill ge stöd åt sina vänner som kämpar i Vietnam, så han initierar något galet – personlig leverans av amerikansk öl. Vad som börjar som en välmenande resa förändrar snabbt både Chickies liv och perspektiv. Baserad på en sann historia.