The Happiness Playbook
Journalisten Amy jobbar hårt för en befordran och letar efter en story som kan hamna på omslaget. Hon tror sig ha hittat en i The Happiness Playbook, en mystisk retreat som drivs av stilige Paul. Hon går undercover på retreaten men under sitt grävande börjar hon få känslor för honom. Snart måste hon välja mellan kärleken eller att fortsätta med sin story.