The Haunting in Connecticut
"När familjen Campbell flyttar till norra Connecticut märker de snart att deras charmiga sekelskifteshus har en obehaglig historia. Inte nog med att det tidigare varit en begravningsbyrå, den tidigare ägarens synske son Jonah var ett demoniskt sändebud som kunde öppna portarna till den andra sidan. Nu väntar ofattbar terror när Jonah återvänder för att släppa lös en ny form av ondska på den oskyldiga och ovetande familjen. The Haunting in Connecticut är baserad på en sann, skakande historia om en familjs skrämmande möte med det övernaturligas allra mörkaste krafter. En succérysare som skrämt slag på den svenska biopubliken."