The Hunt
Mats, 23 år, lever ett rastlöst och vilt ungdomsliv i jakt på acceptans, medan hans pappa Sebastian, 55 år, lever ett stillastående eremitliv i skogen, sörjande sin fru och skapande flyktiga miljökonstverk. Efter en misslyckad jakt flyr Mats in i skogen och återförenas med sin pappa.