The Inhabitants
Det unga paret Jess och Dan får mer än de räknat med när de köper det historiska pensionatet March Carriage Bed and Breakfast Inn i New England. De upptäcker snart att det gamla huset döljer en mörk hemlighet innanför sina väggar. Pensionatets ursprungliga ägarinna var nämligen den olycksaliga Lydia March, en barnmorska som anklagades för att vara häxa och hängdes 1669...