The Interview
Dave Skylark är kungen av kändisintervjuer och värd för den populära talkshowen Skylark Tonight. Hjärnan bakom Daves imperium är hans producent och bästa vän, Aaron Rapoport. Otillfredsställd längtar Aaron efter att få producera någonting meningsfullt. Plötsligt dyker hans livs chans upp när han säkrar en intervju med Kim Jong-un, Nordkoreas diktator. Medan Dave och Aaron förbereder sig för att...