The invisible extinction
The Invisible Extinction följer två berömda forskare på sitt akuta uppdrag att resa runtom i världen och visa oss hur överkonsumtionen av antibiotika, elektiva kejsarsnitt och processade livsmedel är boven bakom vår förstörda tarmflora och hur förödande det är för vår hälsa.