The Last 10 Years
Tjugoåriga Matsuri Takabayashi får veta att hon bara har tio år kvar att leva på grund av en obotlig sjukdom. Hon bestämmer sig för att inte älta livet och inte bli förälskad – men så möter hon Kazuto Manabe på en klassåterträff.