The Last Bridesmaid
Becca har varit brudtärna på en lång rad bröllop när hon träffar Kyle, som är fotograf och ska filma hennes kusins bröllop. Den romantiska dramakomedin The Last Bridesmaid är gjord av tv-kanalen Hallmark.