The Last Redemption
I ett rike av magi och svek kämpar den orädda laglösa Diana mot den ondskefulle Lord Roland. Tillsammans med sin brödraskap och den unge riddaren Tyrion påbörjar hon ett farligt äventyr för att rädda prinsessan och rädda kungariket.