The Life of us
Baserad på sju noveller från Robert Boswells kritikerrosade bok The Heyday of the Insensitive Bastards utforskar denna film skillnaden mellan fantasi och verklighet, minnen och historia samt lyckan och lidandet som det innebär att vara människa.