Pawn Shop Chronicles
Från regissören av Running Scared och The Cooler kommer nu en hejdlös actionkomedi. I rollerna ser vi Paul Walker, Elijah Wood, Brendan Fraser, Vincent D'Onofrio, Matt Dillon, Thomas Jane och Ashlee Simpson. En borttappad vigselring blir startskottet för tre berättelser, alla historierna tar oss till en snuskig pantbank någonstans i den amerikanska södern. I det brokiga klientelet på pantbanken hittar vi två rasistiska narkomaner och en usel Elvis-imitatör som engagerar sig i en mans jakt efter sin hustru.