The Lighthouse
Från Robert Eggers, skaparen bakom det moderna skräckmästerverket The Witch, kommer denna hypnotiska, hallucinatoriska berättelse om två fyrvaktare på en avlägsen och gåtfull ö i 1890-talets New England. När ett fruktansvärt oväder drar in och hotar männens liv, och spöklika syner framträder ur dimmorna, börjar de båda misstänka att den andre är på väg att tappa greppet om verkligheten.