Belägringen av Lindt Café
Terrorattacken mot Lindt Café i Sydney i december 2014 skakade Australien i dess grundvalar. Denna utredning från ABC:s program "Four Corners" undersöker hur katastrofen utspelade sig och ställer frågan om hur en sådan händelse kunde tillåtas inträffa. Programmet innehåller även exklusiva intervjuer med överlevande gisslan och anhöriga till de två offren för attacken.