The Lion Kid
Kidd Mane är en lejonunge utan hem - tills han vandrar in i västernstaden Tuckerville som råkar sakna en sheriff. Kidd ansöker om jobbet och med lite hjälp från nya vänner blir han snart den nya sheriffen i Tuckerville!