The Man Who Knew Too Much
James Stewart och Doris Day är fenomenala i denna briljanta nagelbitare av spänningens mästare. Stewart och Day gestaltar Ben och Jo MacKenna, ett par naiva amerikaner på semester i Marocko med sin son Hank. Efter att en fransk spion dör i Bens armar på marknaden i Marrakech upptäcker paret att deras son har kidnappats och förts till England.