The Matinee Idol
När Ginger Bolivars (Bessie Love) grupp av amatörskådespelare blir inbjudna till superstjärnan Don Wilsons Broadwayshow har hon ingen aning om att gruppens senaste tillskott, skådespelaren Harry Mann (Johnnie Walker) och Don egentligen är en och samma person. Don tycker nämligen att skådespelarna i sitt försök att vara seriösa blir oavsiktligt roliga, och har därför tagit med dem till New York som ett komiskt inslag. Men när ?Harry? så småningom blir förälskad i Ginger, upptäcker Don att det är allt annat än underhållande att förnedra den kvinna han älskar!