The Matrix Resurrections
The Matrix Resurrections, som är regisserad av visionären Lana Wachowski, är den efterlängtade fjärde delen i den banbrytande filmserien som omdefinierade en hel genre. Vi ser återigen Keanu Reeves och Carrie-Anne Moss i sina klassiska roller som Neo respektive Trinity.