The Medallion
Actionstjärnan Jackie Chan ("Rush Hour 2", "Shanghai Knights") kombinerar sin högtflygande stil med otroliga specialeffekter när han släpper lös kraften hos "THE MEDALLION", filmen Roger Eberts ger ett stort "tummen upp"! Chan spelar Hong Kong-detektiven Eddie Yang som jobbar med den vackra Interpol-agenten Nicole (Claire Forlani från "Meet Joe Black" och "The Rock")...