The Mirror
En ung kvinna (Erin Cahill - Resident Evil) avslöjar ett 80 år gammalt mordmysterium i sitt hem som är kopplat till en stumfilmsstjärnas mörka förflutna. Hon rusar för att hitta en gömd skatt - och riskerar allt i ett dödligt överlevnadsspel.