The Moment
En popstjärnas (Charli xcx) arenaturné närmar sig och hon känner sig fast i efterglöden av en genombrottssommar - där ambition, ego och branschöverskott kolliderar. The Moment är regisserad av Aidan Zamiri och det är en listig, självmedveten backstage-satir. Filmen fångar stundens spänning och den växande pressen från vad det kostar att ligga på topp.