The Neutral Ground
År 2015 filmade regissören CJ Hunt New Orleans stadsfullmäktiges omröstning om att ta bort fyra monument tillägnade konfederationen. Men när nedmonteringen stoppas på grund av dödshot bestämmer sig CJ för att ta reda på varför en förlorande armé från 1865 fortfarande har så stor makt i Amerika.