The Noah Flood
Noahs syndaflod undersöker den bibliska berättelsen om Noah genom dramatiska återskapanden, geologiska bevis och historisk analys. Från massiva klippformationer till fossilmysterier ställer filmen en djärv fråga: kan den globala syndafloden som beskrivs i Första Moseboken vara verklig historia skriven i jorden själv?