The Nun's Story
Oscarbelönade Audrey Hepburn i denna rörande och sanna berättelse om en dedikerad nunna som växer från en idealistisk flicka till en flitig sköterska, men som inte kan hålla sitt löfte om fred när hennes land förstörs och hennes far mördas av nazister.