Den Gångna och Framtida Smash
Med intervjuer med dussintals skräckikoner följer denna roliga "Spinal Tap av skräck" mockumentary den hårda rivaliteten mellan legenderna Mikey Smash och William Mouth när de tävlar om rollen som Smash-Mouth i omstarten av den förlorade kultklassikern från 1970, End Zone 2. Denna geniala film är ett måste för skräckfans och mockumentary-entusiaster.