The Ordinary Man Interview
Gästinhoppen av Elton John och Post Malone på Ozzy Osbournes första soloalbum på tio år är minst sagt anmärkningsvärda. Men den kanske viktigaste samarbetspartnern är gitarristen och producenten Andrew Watt, som hade stor del i att färdigställa projektet. Ozzy själv kallar "Ordinary Man" för det enklaste albumet han någonsin har gjort i den här avslöjande, galna intervjun med Zane Lowe.