The Other Me
En arkitekt diagnostiseras med en sällsynt ögonsjukdom, vilket gör att han hamnar i en surrealistisk verklighet där han ser människors verkliga motiv. När visionerna blir outhärdliga faller han för en mystisk kvinna och konfronteras med sanningen om sin egen identitet.