The Outpost
Baserad på bästsäljande roman av CNN:s korrespondent Jake Tapper. Den sanna historien om slaget vid Kamdesh i Afghanistan, där 54 amerikanska soldater omringades av 400 talibanska rebeller vid världens dödligaste militära utpost, Outpost Keaton.