The Pirate
Judy Garland och Gene Kelly i en romantisk musikal om en skyddad ung kvinna som lever i en karibisk hamn och som drömmer om en tjusig pirat, och om den förälskade trubaduren som imiterar piraten för att vinna hennes hjärta.