The Post
En kärleksfull far i en fotbollsgalen stad i Texas blir förkrossad och söker hämnd efter att en video läggs upp på sociala medier där hans mördade tonårsson blir misshandlad av oidentifierade klasskamrater. En efter en identifierar han personerna i videon, och en efter en slutar de döda.