The Reflected Self
Dion vaknar upp i en annan verklighet. Hans existens kastas in i osäkerhet när han börjar färdas mellan en verklig och en projicerad värld inom sitt eget sinne - en projicering som skapades för att dölja händelserna i hans traumatiska förflutna.