The Roundup
Polisens avdelning för grova brott, med Ma Seok-do i spetsen, får i uppdrag att hämta hem en kriminell som flytt till Vietnam. Där börjar en internationell mordutredning och jakten på den fasansfulla mördaren Kang Hae-sang.