The Tank
Det gifta paret Ben och Jules och deras dotter Reia lämnar San Francisco och reser till Oregon efter att Ben ärvt ett mystiskt övergivet hus vid kusten. Snart upptäcker de en enorm vattentank dold på gården, och hittar en dagbok som berättar om en varelse som terroriserat regionen i flera generationer. Nya zeeländsk skräckis med effekter av Peter Jacksons bolag Weta Workshop.