The Tasting
Frånskilde Jacques driver en mindre, konkursmässig vinverksamhet. En dag kliver Hortense in i hans butik. Hon försöker hitta en utväg ur sitt singelliv, och bestämmer sig för att anmäla sig till en vinprovning.