The Toymaker
I Nazi Tyskland, 1941, får Colonel Ludolf Von Alvensleben tag på en legendarisk kultbok som innehåller hemligheten som får livlösa objekt att väckas till liv. Boken blir stulen av Nazi officern Benjamin Hoffman som spåras och mördas. Den hamnar i stället i händerna på leksaksmakaren Amos Blackwood som ger liv åt sin kollektion av gamla dockor och leksaker. Efter att blivit förråd av en av hans anställda plundrar SS leksaksmakarens affär, stjäl boken och kidnappar Amos, något som inte accepteras av dockorna och leksakerna. En brutal och blodig hämnd mot nazisterna börjar utspela sig.