The Transporter
Frank Martin (Jason Statham) är bäst inom sitt område – att transportera farligt gods utan att ställa frågor. När en last visar sig vara en ung kvinna som kidnappats av slavhandlare måste Frank kämpa som aldrig förr att rädda sin last och sitt liv.