The Viking War
Ingrid och hennes syskon är på flykt från bärsärkarna - vikingarnas vildsinta krigare - som har börjat invadera byarna. De tvingar en bybo i taget att slåss mot en bärsärk - ett spel som ingen av byborna vare sig vinner eller överlever. Nu måste syskonen undkomma sina förövare, annars tvingas även de delta i den dödliga leken.