The War Below
Under första världskriget anlitas en grupp brittiska gruvarbetare för att gräva tunnlar under ingenmanslandet mellan de brittiska styrkorna och den tyska frontlinjen. De är utskickade för att plantera bomber och bryta dödläget i Messines.