The Wash
När hyran måste betalas och hans bil har gått sönder, måste Sean (Dr. Dre) komma på ett sätt att tjäna pengar och snabbt. När hans bästa kompis och rumskamrat Dee Loc (Snoop Dogg) föreslår att han tar ett jobb på den lokala biltvätten, imponeras Washington (George Wallace), den vapentokige, dominospelande ägaren av The Wash.