The work - gruppterapi med mördare
Ett antal tungt kriminella män möter tre frivilliga under en fyra dagar lång gruppövning på ökända Folsom Prison. Vad händer i mötet? Går det att bryta ner de murar som finns mellan dem - och inom dem? Är fångarna redo att bygga ett nytt liv, och är vi andra redo att ta emot dem? En dokumentär av Jairus McLeary.