They Will Kill You
THEY WILL KILL YOU bjuder på en bloddrypande skräckkomedi där en ung kvinna måste överleva natten på Virgil, en demonisk sekts mystiska och förvridna höghus fullt av dödliga fällor. Hon måste ge allt i en skoningslös kamp full av brutala mord, mörk humor och konstant action för att inte bli deras nästa offer.