Thunder Run on Baghdad
Från de amerikanska förberedelserna till tillfångatagandet av Saddam Hussein ger filmen en ny bild av invasionen av Irak genom irakiernas berättelser. Vi ser militära operationer inifrån, men också en dåligt förberedd diktatur.