Thunderstruck
NBA-stjärnan Kevin Durant spelar sig själv i denna actionfyllda film för hela familjen. Basketstjärnan byter talang med den 16-åriga pojken Brian (Taylor Gray). När Brian snabbt blir skolans bästa spelare medan Durant inte längre kan göra några poäng, förstår Brian vad en riktig vinnare är och kämpar hårt för att ställa allt till rätta.