Time Rush
Alex, som har fastnat i en upprepad tidsslinga, måste navigera sig fram genom Bangkoks livliga gator, jagad av mystiska män som försöker döda honom. Parkour, kampsport, eldstrider och biljakter; allting slutar med hans död, tills den sista tidsslingan...