Todd Barry: Super Crazy
I Todd Barrys entimmes-ståuppspecial från New York, 'Super Crazy', reflekterar Barry över hur det är att ha bacillskräck och vara lat, att ensam stå emot en jury och varför en Glasgowpublik tror att han besitter magiska krafter.